Zpět

Objednávání průkazů přes systém Škola Online

Ve spolupráci se společností Škola OnLine jsme připravili modul pro objednávání nových průkazů. Toto propojení umožňuje přenos údajů, které jsou pro výrobu průkazů nezbytné, takže snižuje administrativu na minimum.

1

Pokud Vám v objednávkovém modulu něco nefunguje a potřebujete technickou podporu, kontaktujte prosím přímo infolinku Školy OnLine.
Krok, který musíte učinit před zahájením samotné objednávky je volba školního roku a z toho vyplývající platnost průkazů. Po kliknutí na aktuálně vybraný školní rok (1) se Vám zobrazí možnost volby jiného školního roku (2).

V přechodném období, které trvá od 1.6. do 31.7. je umožněna možnost volby požadované platnosti průkazu. Můžete zvolit platnost pro končící školní rok (průkazy budou doručeny ve standardní době), případně také pro nastávající školní rok (průkazy budou doručeny zpravidla v přípravném týdnu na konci prázdnin).

2

První část zpracování objednávky probíhá v menu Výstupy – Export dat – Objednání průkazů ISIC, ITIC a ALIVE

V prvním kroku je nutné zvolit druh průkazu:

  • průkazy ISIC jsou určeny žákům středních, vyšších odborných a vysokých škol
  • průkazy ISIC Školák žákům základních škol
  • průkazy ITIC pedagogickým pracovníkům
  • průkazy „ALIVE student“ pro studenty kombinovaného a dálkového studia
  • průkazy „ALIVE zaměstnanec“ pro nepedagogické zaměstnance školy

3

Po nastavení druhu průkazů stiskneme tlačítko „Další“.

4

Následně máme možnost omezit výběr ještě na konkrétní třídu (pokud jsme zvolili některý ze studentských průkazů). Pomocí zaškrtávacích políček pak označíme konkrétní osoby, kterým chceme průkaz objednat.

Také je možné kliknout na slovo „Vybrat“ v záhlaví sloupce se zaškrtávacími políčky, čímž označíme všechny zobrazené osoby.

5

Poté opět klikneme na tlačítko „Další“ a dostaneme se na přehledovou tabulku.

Zde buď zjistíme nedostatek ve výběru osob pro objednání karet, který můžeme odstranit pomocí tlačítka „Opravit výběr osob“, nebo prostřednictvím tlačítka „Další“ výběr potvrdíme a postoupíme na závěrečnou stránku objednávky.

6

Na závěrečné stránce je třeba zadat přihlašovací údaje do systému NCDB společnosti GTS ALIVE.

7

Po zadání přihlašovacích údajů si v menu vlevo vyhledáme možnost Objednávky a pod ní Seznam objednávek. Dostaneme se na soupis objednávek, kde si najdeme námi zadanou objednávku a klikneme na ni:

8

Zde se nám zobrazí přehledná stránka se seznamem importovaných osob, kde můžeme dále upravovat údaje, např. doplnit fotografie. V přehledu objednávky vidíte seznam položek (7), celkovou cenu (8) a historii objednávky (9). Stisknutím tlačítka „Odeslat objednávku“ přejdete do posledního kroku.

9

V posledním kroku mají střední a vysoké školy možnost uplatnit bonusové body. Ty můžete využít tím, že posunete posuvník (10) vpravo. V souhrnu také vidíte výslednou cenu objednávky. Pokud nám potřebujete sdělit nějaké podrobnosti k objednávce, uveďte je do části Poznámka (11). Tlačítkem OK dojde k odeslání objednávky a můžeme ji začít zpracovávat. dojde k odeslání objednávky a můžeme ji začít zpracovávat.