jQuery(document).ready(function() {
var faqs = [
{ label: "Jak a kdy bonusové body exspirují?", slug: "jak-a-kdy-bonusove-body-exspiruji", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-a-kdy-bonusove-body-exspiruji/", id: 'sfaq-'+13986 },
{ label: "Kde si můžu prohlédnout historii připsání a odepisování svých bonusových bodů?", slug: "kde-si-muzu-prohlednout-historii-pripsani-a-odepisovani-svych-bonusovych-bodu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kde-si-muzu-prohlednout-historii-pripsani-a-odepisovani-svych-bonusovych-bodu/", id: 'sfaq-'+13985 },
{ label: "Kolik bodů stojí ITIC, když chci k jeho nákupu využít bonusový systém?", slug: "kolik-bodu-stoji-itic-kdyz-chci-k-jeho-nakupu-vyuzit-bonusovy-system", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kolik-bodu-stoji-itic-kdyz-chci-k-jeho-nakupu-vyuzit-bonusovy-system/", id: 'sfaq-'+13984 },
{ label: "Jak požádat o vyplacení bonusu?", slug: "jak-pozadat-o-vyplaceni-bonusu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-pozadat-o-vyplaceni-bonusu/", id: 'sfaq-'+13983 },
{ label: "Kdy mi přijdou peníze z bonusového systému?", slug: "kdy-mi-prijdou-penize-z-bonusoveho-systemu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kdy-mi-prijdou-penize-z-bonusoveho-systemu/", id: 'sfaq-'+13982 },
{ label: "Jaké jsou způsoby vyplacení bonusových bodů?", slug: "jake-jsou-zpusoby-vyplaceni-bonusovych-bodu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-jsou-zpusoby-vyplaceni-bonusovych-bodu/", id: 'sfaq-'+13981 },
{ label: "Pro jaké školy je bonusový systém určený?", slug: "pro-jake-skoly-je-bonusovy-system-urceny", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/pro-jake-skoly-je-bonusovy-system-urceny/", id: 'sfaq-'+13978 },
{ label: "Jaký je rozdíl mezi objednávkou známek do komise a na jméno?", slug: "jaky-je-rozdil-mezi-objednavkou-znamek-do-komise-a-na-jmeno", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaky-je-rozdil-mezi-objednavkou-znamek-do-komise-a-na-jmeno/", id: 'sfaq-'+13977 },
{ label: "Jak často se fakturují vydané komisní známky?", slug: "jak-casto-se-fakturuji-vydane-komisni-znamky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-casto-se-fakturuji-vydane-komisni-znamky/", id: 'sfaq-'+13976 },
{ label: "Jak probíhá vracení nevydaných známek ze skladu?", slug: "jak-probiha-vraceni-nevydanych-znamek-ze-skladu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-probiha-vraceni-nevydanych-znamek-ze-skladu/", id: 'sfaq-'+13975 },
{ label: "Jak můžu začít vydávat známky komisním způsobem?", slug: "jak-muzu-zacit-vydavat-znamky-komisnim-zpusobem", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-muzu-zacit-vydavat-znamky-komisnim-zpusobem/", id: 'sfaq-'+13974 },
{ label: "Co dělat, když si student svou revalidační známku nevyzvedne?", slug: "co-delat-kdyz-si-student-svou-revalidacni-znamku-nevyzvedne", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-si-student-svou-revalidacni-znamku-nevyzvedne/", id: 'sfaq-'+13973 },
{ label: "Kam se lepí revalidační známka?", slug: "kam-se-lepi-revalidacni-znamka", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kam-se-lepi-revalidacni-znamka-2/", id: 'sfaq-'+13972 },
{ label: "Je možné přes školní informační systémy objednávat také prodloužení platnosti a duplikáty?", slug: "je-mozne-pres-skolni-informacni-systemy-objednavat-take-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-pres-skolni-informacni-systemy-objednavat-take-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty-2/", id: 'sfaq-'+13971 },
{ label: "Přišla mi e-mailem žádost o potvrzení přijetí objednávky. Co mám dělat?", slug: "prisla-mi-e-mailem-zadost-o-potvrzeni-prijeti-objednavky-co-mam-delat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/prisla-mi-e-mailem-zadost-o-potvrzeni-prijeti-objednavky-co-mam-delat-2/", id: 'sfaq-'+13970 },
{ label: "Jaké je minimální velikost objednávky? Jak často můžu objednávat?", slug: "jake-je-minimalni-velikost-objednavky-jak-casto-muzu-objednavat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-je-minimalni-velikost-objednavky-jak-casto-muzu-objednavat-2/", id: 'sfaq-'+13969 },
{ label: "Potřebujeme mít hotové průkazy již 1. září. Kdy je máme objednat?", slug: "potrebujeme-mit-hotove-prukazy-jiz-1-zari-kdy-je-mame-objednat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/potrebujeme-mit-hotove-prukazy-jiz-1-zari-kdy-je-mame-objednat-2/", id: 'sfaq-'+13968 },
{ label: "Za jakých podmínek můžeme zažádat o vrácení licence?", slug: "za-jakych-podminek-muzeme-zazadat-o-vraceni-licence", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/za-jakych-podminek-muzeme-zazadat-o-vraceni-licence-2/", id: 'sfaq-'+13967 },
{ label: "K čemu jsou dobré papírové žádosti? Musíme je posílat do GTS?", slug: "k-cemu-jsou-dobre-papirove-zadosti-musime-je-posilat-do-gts", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/k-cemu-jsou-dobre-papirove-zadosti-musime-je-posilat-do-gts-2/", id: 'sfaq-'+13966 },
{ label: "Co dělat, když jsme do objednávky zadali špatné údaje?", slug: "co-delat-kdyz-jsme-do-objednavky-zadali-spatne-udaje", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-jsme-do-objednavky-zadali-spatne-udaje-2/", id: 'sfaq-'+13965 },
{ label: "Jaké jsou požadavky na kvalitu, formát a velikost fotografií?", slug: "jake-jsou-pozadavky-na-kvalitu-format-a-velikost-fotografii", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-jsou-pozadavky-na-kvalitu-format-a-velikost-fotografii-2/", id: 'sfaq-'+13964 },
{ label: "Co dělat při změně jména držitele průkazu (např. po svatbě)?", slug: "co-delat-pri-zmene-jmena-drzitele-prukazu-napr-po-svatbe", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-pri-zmene-jmena-drzitele-prukazu-napr-po-svatbe/", id: 'sfaq-'+13963 },
{ label: "Jak můžu co nejjednodušeji nahrát fotografie do objednávky?", slug: "jak-muzu-co-nejjednoduseji-nahrat-fotografie-do-objednavky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-muzu-co-nejjednoduseji-nahrat-fotografie-do-objednavky-2/", id: 'sfaq-'+13962 },
{ label: "Kde mám vzít fotografie zájemců o průkazy?", slug: "kde-mam-vzit-fotografie-zajemcu-o-prukazy", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kde-mam-vzit-fotografie-zajemcu-o-prukazy-2/", id: 'sfaq-'+13961 },
{ label: "Je možné objednat průkazy zasláním papírových žádostí / seznamu studentů na papíře?", slug: "je-mozne-objednat-prukazy-zaslanim-papirovych-zadosti-seznamu-studentu-na-papire", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-objednat-prukazy-zaslanim-papirovych-zadosti-seznamu-studentu-na-papire-2/", id: 'sfaq-'+13960 },
{ label: "Jak se objednávají nové průkazy?", slug: "jak-se-objednavaji-nove-prukazy", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-se-objednavaji-nove-prukazy-2/", id: 'sfaq-'+13959 },
{ label: "Jak můžu z NCDB vymazat studenty, kteří již na škole nestudují?", slug: "jak-muzu-z-ncdb-vymazat-studenty-kteri-jiz-na-skole-nestuduji", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-muzu-z-ncdb-vymazat-studenty-kteri-jiz-na-skole-nestuduji/", id: 'sfaq-'+13958 },
{ label: "Co znamenají jednotlivé stavy objednávky?", slug: "co-znamenaji-jednotlive-stavy-objednavky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-znamenaji-jednotlive-stavy-objednavky-2/", id: 'sfaq-'+13957 },
{ label: "Co dělat, když zapomenu přihlašovací údaje do NCDB?", slug: "co-delat-kdyz-zapomenu-prihlasovaci-udaje-do-ncdb", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-zapomenu-prihlasovaci-udaje-do-ncdb-2/", id: 'sfaq-'+13956 },
{ label: "Jak se přihlásím do NCDB?", slug: "jak-se-prihlasim-do-ncdb", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-se-prihlasim-do-ncdb-2/", id: 'sfaq-'+13955 },
{ label: "Nemáme žádný čipový systém, co máme dělat?", slug: "nemame-zadny-cipovy-system-co-mame-delat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/nemame-zadny-cipovy-system-co-mame-delat-2/", id: 'sfaq-'+13954 },
{ label: "Je možné načíst čísla čipů dodaných průkazů hromadně?", slug: "je-mozne-nacist-cisla-cipu-dodanych-prukazu-hromadne", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-nacist-cisla-cipu-dodanych-prukazu-hromadne-2/", id: 'sfaq-'+13953 },
{ label: "Chceme využívat čip – musíme instalovat nový systém nebo provádět nějaké změny v tom stávajícím?", slug: "chceme-vyuzivat-cip-musime-instalovat-novy-system-nebo-provadet-nejake-zmeny-v-tom-stavajicim", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/chceme-vyuzivat-cip-musime-instalovat-novy-system-nebo-provadet-nejake-zmeny-v-tom-stavajicim-2/", id: 'sfaq-'+13950 },
{ label: "Na co všechno lze čip využít?", slug: "na-co-vsechno-lze-cip-vyuzit", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/na-co-vsechno-lze-cip-vyuzit-2/", id: 'sfaq-'+13949 },
{ label: "Jaký typ čipu máme v kartě?", slug: "jaky-typ-cipu-mame-v-karte", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaky-typ-cipu-mame-v-karte-2/", id: 'sfaq-'+13948 },
{ label: "Můžu objednat duplikát neplatného průkazu?", slug: "muzu-objednat-duplikat-neplatneho-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/muzu-objednat-duplikat-neplatneho-prukazu/", id: 'sfaq-'+13947 },
{ label: "Jak se objednávají duplikáty?", slug: "jak-se-objednavaji-duplikaty", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-se-objednavaji-duplikaty/", id: 'sfaq-'+13946 },
{ label: "Jaký typ duplikátu mám zadat? Kolik stojí?", slug: "jaky-typ-duplikatu-mam-zadat-kolik-stoji", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaky-typ-duplikatu-mam-zadat-kolik-stoji-2/", id: 'sfaq-'+13945 },
{ label: "Musíme platit za poštovné, když nám budete hotové průkazy posílat poštou?", slug: "musime-platit-za-postovne-kdyz-nam-budete-hotove-prukazy-posilat-postou", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/musime-platit-za-postovne-kdyz-nam-budete-hotove-prukazy-posilat-postou-2/", id: 'sfaq-'+13944 },
{ label: "Jaká bude platnost průkazu, který si objedná studentka před prázdninami (např. v květnu)?", slug: "jaka-bude-platnost-prukazu-ktery-si-objedna-studentka-pred-prazdninami-napr-v-kvetnu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaka-bude-platnost-prukazu-ktery-si-objedna-studentka-pred-prazdninami-napr-v-kvetnu/", id: 'sfaq-'+13943 },
{ label: "Přestoupila k nám studentka z jiné školy, kde používala školní ISIC. Může ho používat i u nás? Můžeme prodloužit platnost jejího průkazu?", slug: "prestoupila-k-nam-studentka-z-jine-skoly-kde-pouzivala-skolni-isic-muze-ho-pouzivat-i-u-nas-muzeme-prodlouzit-platnost-jejiho-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/prestoupila-k-nam-studentka-z-jine-skoly-kde-pouzivala-skolni-isic-muze-ho-pouzivat-i-u-nas-muzeme-prodlouzit-platnost-jejiho-prukazu/", id: 'sfaq-'+13942 },
{ label: "Může student používat svůj ISIC i na VŠ, na kterou nastoupí po maturitě u nás?", slug: "muze-student-pouzivat-svuj-isic-i-na-vs-na-kterou-nastoupi-po-maturite-u-nas", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/muze-student-pouzivat-svuj-isic-i-na-vs-na-kterou-nastoupi-po-maturite-u-nas/", id: 'sfaq-'+13941 },
{ label: "Co dělat, když objednám nový průkaz pro studenta, který nenastoupí do studia, odejde ze školy apod.?", slug: "co-delat-kdyz-objednam-novy-prukaz-pro-studenta-ktery-nenastoupi-do-studia-odejde-ze-skoly-apod", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-objednam-novy-prukaz-pro-studenta-ktery-nenastoupi-do-studia-odejde-ze-skoly-apod/", id: 'sfaq-'+13940 },
{ label: "Jak dlouho trvá výroba průkazů?", slug: "jak-dlouho-trva-vyroba-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-dlouho-trva-vyroba-prukazu-2/", id: 'sfaq-'+13939 },
{ label: "Je prodlužování platnosti průkazů (revalidace) povinné?", slug: "je-prodluzovani-platnosti-prukazu-revalidace-povinne", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-prodluzovani-platnosti-prukazu-revalidace-povinne/", id: 'sfaq-'+13938 },
{ label: "Připočítává se k ceně průkazů a známek DPH?", slug: "pripocitava-se-k-cene-prukazu-a-znamek-dph", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/pripocitava-se-k-cene-prukazu-a-znamek-dph-2/", id: 'sfaq-'+13937 },
{ label: "Kolik stojí průkazy, prodloužení platnosti a duplikáty?", slug: "kolik-stoji-prukazy-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kolik-stoji-prukazy-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty-2/", id: 'sfaq-'+13936 },
{ label: "K čemu slouží průkaz Alive?", slug: "k-cemu-slouzi-prukaz-alive", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/k-cemu-slouzi-prukaz-alive/", id: 'sfaq-'+13935 },
{ label: "Jak dlouho průkazy platí?", slug: "jak-dlouho-prukazy-plati", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-dlouho-prukazy-plati-2/", id: 'sfaq-'+13934 },
{ label: "Komu může být vydán ISIC Školák?", slug: "komu-muze-byt-vydan-isic-skolak", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/komu-muze-byt-vydan-isic-skolak-2/", id: 'sfaq-'+13933 },
{ label: "Mají na průkazy ISIC a ITIC nárok i cizinci studující na českých školách?", slug: "maji-na-prukazy-isic-a-itic-narok-i-cizinci-studujici-na-ceskych-skolach", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/maji-na-prukazy-isic-a-itic-narok-i-cizinci-studujici-na-ceskych-skolach/", id: 'sfaq-'+13932 },
{ label: "Komu může být vydán ITIC?", slug: "komu-muze-byt-vydan-itic", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/komu-muze-byt-vydan-itic-2/", id: 'sfaq-'+13931 },
{ label: "Komu může být vydán ISIC?", slug: "komu-muze-byt-vydan-isic", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/komu-muze-byt-vydan-isic/", id: 'sfaq-'+13930 },
{ label: "Co dělat, když si zaměstnanec svou revalidační známku nevyzvedne?", slug: "co-delat-kdyz-si-zamestnanec-svou-revalidacni-znamku-nevyzvedne", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-si-zamestnanec-svou-revalidacni-znamku-nevyzvedne/", id: 'sfaq-'+13925 },
{ label: "Kam se lepí revalidační známka?", slug: "kam-se-lepi-revalidacni-znamka", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kam-se-lepi-revalidacni-znamka/", id: 'sfaq-'+13924 },
{ label: "Je možné přes školní informační systémy objednávat také prodloužení platnosti a duplikáty?", slug: "je-mozne-pres-skolni-informacni-systemy-objednavat-take-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-pres-skolni-informacni-systemy-objednavat-take-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty/", id: 'sfaq-'+13923 },
{ label: "Přišla mi e-mailem žádost o potvrzení přijetí objednávky. Co mám dělat?", slug: "prisla-mi-e-mailem-zadost-o-potvrzeni-prijeti-objednavky-co-mam-delat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/prisla-mi-e-mailem-zadost-o-potvrzeni-prijeti-objednavky-co-mam-delat/", id: 'sfaq-'+13922 },
{ label: "Jaké je minimální velikost objednávky? Jak často můžu objednávat?", slug: "jake-je-minimalni-velikost-objednavky-jak-casto-muzu-objednavat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-je-minimalni-velikost-objednavky-jak-casto-muzu-objednavat/", id: 'sfaq-'+13921 },
{ label: "Potřebujeme mít hotové průkazy již 1. září. Kdy je máme objednat?", slug: "potrebujeme-mit-hotove-prukazy-jiz-1-zari-kdy-je-mame-objednat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/potrebujeme-mit-hotove-prukazy-jiz-1-zari-kdy-je-mame-objednat/", id: 'sfaq-'+13920 },
{ label: "Za jakých podmínek můžeme zažádat o vrácení licence?", slug: "za-jakych-podminek-muzeme-zazadat-o-vraceni-licence", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/za-jakych-podminek-muzeme-zazadat-o-vraceni-licence/", id: 'sfaq-'+13919 },
{ label: "K čemu jsou dobré papírové žádosti? Musíme je posílat do GTS?", slug: "k-cemu-jsou-dobre-papirove-zadosti-musime-je-posilat-do-gts", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/k-cemu-jsou-dobre-papirove-zadosti-musime-je-posilat-do-gts/", id: 'sfaq-'+13918 },
{ label: "Co dělat, když jsme do objednávky zadali špatné údaje?", slug: "co-delat-kdyz-jsme-do-objednavky-zadali-spatne-udaje", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-jsme-do-objednavky-zadali-spatne-udaje/", id: 'sfaq-'+13917 },
{ label: "Jaké jsou požadavky na kvalitu, formát a velikost fotografií?", slug: "jake-jsou-pozadavky-na-kvalitu-format-a-velikost-fotografii", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-jsou-pozadavky-na-kvalitu-format-a-velikost-fotografii/", id: 'sfaq-'+13915 },
{ label: "Co dělat při změně jména držitele průkazu?", slug: "co-delat-pri-zmene-jmena-drzitele-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-pri-zmene-jmena-drzitele-prukazu/", id: 'sfaq-'+13914 },
{ label: "Jak můžu co nejjednodušeji nahrát fotografie do objednávky?", slug: "jak-muzu-co-nejjednoduseji-nahrat-fotografie-do-objednavky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-muzu-co-nejjednoduseji-nahrat-fotografie-do-objednavky/", id: 'sfaq-'+13913 },
{ label: "Kde mám vzít fotografie zájemců o průkazy?", slug: "kde-mam-vzit-fotografie-zajemcu-o-prukazy", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kde-mam-vzit-fotografie-zajemcu-o-prukazy/", id: 'sfaq-'+13912 },
{ label: "Je možné objednat průkazy zasláním papírových žádostí / seznamu studentů na papíře?", slug: "je-mozne-objednat-prukazy-zaslanim-papirovych-zadosti-seznamu-studentu-na-papire", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-objednat-prukazy-zaslanim-papirovych-zadosti-seznamu-studentu-na-papire/", id: 'sfaq-'+13911 },
{ label: "Jak se objednávají nové průkazy?", slug: "jak-se-objednavaji-nove-prukazy", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-se-objednavaji-nove-prukazy/", id: 'sfaq-'+13910 },
{ label: "Jak můžu z NCDB vymazat žáky, kteří již na škole nestudují?", slug: "jak-muzu-z-ncdb-vymazat-zaky-kteri-jiz-na-skole-nestuduji", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-muzu-z-ncdb-vymazat-zaky-kteri-jiz-na-skole-nestuduji/", id: 'sfaq-'+13909 },
{ label: "Co znamenají jednotlivé stavy objednávky?", slug: "co-znamenaji-jednotlive-stavy-objednavky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-znamenaji-jednotlive-stavy-objednavky/", id: 'sfaq-'+13908 },
{ label: "Co dělat, když zapomenu přihlašovací údaje do NCDB?", slug: "co-delat-kdyz-zapomenu-prihlasovaci-udaje-do-ncdb", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-zapomenu-prihlasovaci-udaje-do-ncdb/", id: 'sfaq-'+13907 },
{ label: "Jak se přihlásím do NCDB?", slug: "jak-se-prihlasim-do-ncdb", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-se-prihlasim-do-ncdb/", id: 'sfaq-'+13906 },
{ label: "Nemáme žádný čipový systém, co máme dělat?", slug: "nemame-zadny-cipovy-system-co-mame-delat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/nemame-zadny-cipovy-system-co-mame-delat/", id: 'sfaq-'+13905 },
{ label: "Je možné načíst čísla čipů dodaných průkazů hromadně?", slug: "je-mozne-nacist-cisla-cipu-dodanych-prukazu-hromadne", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-nacist-cisla-cipu-dodanych-prukazu-hromadne/", id: 'sfaq-'+13904 },
{ label: "Chceme využívat čip – musíme instalovat nový systém nebo provádět nějaké změny v tom stávajícím?", slug: "chceme-vyuzivat-cip-musime-instalovat-novy-system-nebo-provadet-nejake-zmeny-v-tom-stavajicim", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/chceme-vyuzivat-cip-musime-instalovat-novy-system-nebo-provadet-nejake-zmeny-v-tom-stavajicim/", id: 'sfaq-'+13903 },
{ label: "Na co všechno lze čip využít?", slug: "na-co-vsechno-lze-cip-vyuzit", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/na-co-vsechno-lze-cip-vyuzit/", id: 'sfaq-'+13902 },
{ label: "Jaký typ čipu máme v kartě?", slug: "jaky-typ-cipu-mame-v-karte", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaky-typ-cipu-mame-v-karte/", id: 'sfaq-'+13901 },
{ label: "Jaký typ duplikátu mám zadat? Kolik stojí?", slug: "jaky-typ-duplikatu-mam-zadat-kolik-stoji", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaky-typ-duplikatu-mam-zadat-kolik-stoji/", id: 'sfaq-'+13900 },
{ label: "Musíme platit za poštovné, když nám budete hotové průkazy posílat poštou?", slug: "musime-platit-za-postovne-kdyz-nam-budete-hotove-prukazy-posilat-postou", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/musime-platit-za-postovne-kdyz-nam-budete-hotove-prukazy-posilat-postou/", id: 'sfaq-'+13899 },
{ label: "Jaká bude platnost průkazu, který si objedná žák před prázdninami (např. v květnu)?", slug: "jaka-bude-platnost-prukazu-ktery-si-objedna-zak-pred-prazdninami-napr-v-kvetnu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaka-bude-platnost-prukazu-ktery-si-objedna-zak-pred-prazdninami-napr-v-kvetnu/", id: 'sfaq-'+13898 },
{ label: "Přestoupila k nám žákyně z jiné školy, kde používala školní ISIC. Může ho používat i u nás? Můžeme prodloužit platnost jejího průkazu?", slug: "prestoupila-k-nam-zakyne-z-jine-skoly-kde-pouzivala-skolni-isic-muze-ho-pouzivat-i-u-nas-muzeme-prodlouzit-platnost-jejiho-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/prestoupila-k-nam-zakyne-z-jine-skoly-kde-pouzivala-skolni-isic-muze-ho-pouzivat-i-u-nas-muzeme-prodlouzit-platnost-jejiho-prukazu/", id: 'sfaq-'+13897 },
{ label: "Může žák používat svůj ISIC Školák i na SŠ, na kterou nastoupí po základní škole?", slug: "muze-zak-pouzivat-svuj-isic-skolak-i-na-ss-na-kterou-nastoupi-po-zakladni-skole", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/muze-zak-pouzivat-svuj-isic-skolak-i-na-ss-na-kterou-nastoupi-po-zakladni-skole/", id: 'sfaq-'+13896 },
{ label: "Co dělat, když objednám nový průkaz pro žáka, který nenastoupí do školy, odstěhuje se apod.?", slug: "co-delat-kdyz-objednam-novy-prukaz-pro-zaka-ktery-nenastoupi-do-skoly-odstehuje-se-apod", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-objednam-novy-prukaz-pro-zaka-ktery-nenastoupi-do-skoly-odstehuje-se-apod/", id: 'sfaq-'+13895 },
{ label: "Jak dlouho trvá výroba průkazů?", slug: "jak-dlouho-trva-vyroba-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-dlouho-trva-vyroba-prukazu/", id: 'sfaq-'+13894 },
{ label: "Připočítává se k ceně průkazů a známek DPH?", slug: "pripocitava-se-k-cene-prukazu-a-znamek-dph", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/pripocitava-se-k-cene-prukazu-a-znamek-dph/", id: 'sfaq-'+13893 },
{ label: "Jaké jsou ceny průkazů a dalších požadavků?", slug: "jake-jsou-ceny-prukazu-a-dalsich-pozadavku", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-jsou-ceny-prukazu-a-dalsich-pozadavku/", id: 'sfaq-'+13892 },
{ label: "K čemu slouží průkaz Alive zaměstnanec?", slug: "k-cemu-slouzi-prukaz-alive-zamestnanec", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/k-cemu-slouzi-prukaz-alive-zamestnanec/", id: 'sfaq-'+13891 },
{ label: "Jak dlouho průkazy platí?", slug: "jak-dlouho-prukazy-plati", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-dlouho-prukazy-plati/", id: 'sfaq-'+13890 },
{ label: "Komu může být vydán ITIC?", slug: "komu-muze-byt-vydan-itic", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/komu-muze-byt-vydan-itic/", id: 'sfaq-'+13889 },
{ label: "Komu může být vydán ISIC Školák?", slug: "komu-muze-byt-vydan-isic-skolak", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/komu-muze-byt-vydan-isic-skolak/", id: 'sfaq-'+13888 },
{ label: "Je prodlužování platnosti průkazů (revalidace) povinné?", slug: "je-prodluzovani-platnosti-prukazu-revalidace-povinne", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-prodluzovani-platnosti-prukazu-revalidace-povinne-2/", id: 'sfaq-'+13883 },
{ label: "Kolik stojí průkazy, prodloužení platnosti a duplikáty?", slug: "kolik-stoji-prukazy-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kolik-stoji-prukazy-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty/", id: 'sfaq-'+13882 },
{ label: "Musíme objednávat průkazy pro všechny studenty / žáky?", slug: "musime-objednavat-prukazy-pro-vsechny-studenty-zaky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/musime-objednavat-prukazy-pro-vsechny-studenty-zaky/", id: 'sfaq-'+13881 },
{ label: "Kdy se můžeme do projektu přidat?", slug: "kdy-se-muzeme-do-projektu-pridat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kdy-se-muzeme-do-projektu-pridat-2/", id: 'sfaq-'+13880 },
{ label: "Jaká škola se může účastnit projektu ISIC školám?", slug: "jaka-skola-se-muze-ucastnit-projektu-isic-skolam", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaka-skola-se-muze-ucastnit-projektu-isic-skolam/", id: 'sfaq-'+13879 },
{ label: "Bude nás vstup do projektu něco stát?", slug: "bude-nas-vstup-do-projektu-neco-stat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/bude-nas-vstup-do-projektu-neco-stat-2/", id: 'sfaq-'+13878 },
{ label: "Co musíme udělat pro zapojení do ISIC školám?", slug: "co-musime-udelat-pro-zapojeni-do-isic-skolam", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-musime-udelat-pro-zapojeni-do-isic-skolam-2/", id: 'sfaq-'+13877 },
];
$resultsContainer = jQuery('
'); $resultsContainer.appendTo("body");
jQuery('#sf-search-6418bd55e39be').smartAutoComplete({ resultsContainer: $resultsContainer, alignResultsContainer: true, resultElement: 'div', resultFormatter: function(r){ return ("
"); }, source: faqs, typeAhead: true, filter: function(term, source){
var filtered_and_sorted_list = jQuery.map(source, function(item) {
var score = item.label.toLowerCase().score(term.toLowerCase());
if(score > 0) { return { 'name': item.label, 'value': score } }
}).sort(function(a, b){ return b.value - a.value });
return jQuery.map(filtered_and_sorted_list, function(item){ return item.name; }); } }) .on('itemSelect', function(evt, item) {
for(var i=0; i < faqs.length; ++i) { var faq = faqs[i]; var decodedLabel = jQuery('').html(faq.label).text(); if(decodedLabel == item.innerHTML) {
//browse to faq if(0) { window.open(faq.permalink, '_self'); return; }
//animate to anchor and show content var $requestedFaqAnchor = jQuery('[href="#faq/'+faq.slug+'"]:first'), subtract_scrolling = parseInt(0); jQuery('html, body').animate({scrollTop: $requestedFaqAnchor.offset().top-subtract_scrolling}, 300); setTimeout(function() { $requestedFaqAnchor.parent('.superior-faq-title').click(); }, 300);
break; } }
jQuery(this).trigger('lostFocus'); this.value = '';
evt.preventDefault();
});
});
FAQ SŠ
Kam se lepí revalidační známka?
Jak se objednávají nové průkazy?
Je možné objednat průkazy zasláním papírových žádostí / seznamu studentů na papíře?
Kde mám vzít fotografie zájemců o průkazy?
Setkáváme se s těmito variantami:
- Vyfotit studenty. Buď profesionálně při větších objednávkách, nebo jednotlivě klasickým digitálním fotoaparátem nebo mobilem, když přijde zájemce. Vzhledem k tomu, že nepotřebujeme příliš velkou kvalitu fotografií, běžná fotografie zcela postačí (při zachování základních požadavků na formát, viz následující otázka „kvalita fotografií“.
- Naskenovat donesené papírové fotografie do formátu jpg. Častá varianta, bohužel kvalita výsledných fotek nebývá příliš dobrá, některé fotografie vracíme z důvodu nevhodnosti k tisku na karty. Není třeba brát ohled na velikost výsledného skenu, všechny fotografie procházejí před tiskem úpravou, kde si je upravíme do správného formátu.
- Požádat studenty o zaslání fotky v elektronické podobě. Funguje spíše u starších studentů, ačkoliv kvalita zaslaných fotografií je často špatná.
Pokud využíváte exportní modul pro ISIC ve školním systému, doporučuji fotografie nejdříve nahrát do systému a poté hromadně exportovat. Samozřejmě je ale možné fotky nahrát do NCDB i dodatečně.
Jak můžu co nejjednodušeji nahrát fotografie do objednávky?
Pokud jste již vytvořili v NCDB objednávku, ale chybí v ní fotky, pak kliknete u každé položky na ikonu fotoaparátu na konci řádku a pomocí tlačítka „Vybrat“ vyberete fotografii.
Co dělat při změně jména držitele průkazu (např. po svatbě)?
Jaké jsou požadavky na kvalitu, formát a velikost fotografií?
- Velikost: minimálně 300px na šířku, doporučená celková velikost minimálně 20 Kb. Správný poměr stran upravíme sami.
- Rozvrh: barevná pasová fotografie, za snímku rozeznatelný nezakrytý obličej, za ním neutrální pozadí. Obličej musí být kompletní včetně vrchní části hlavy, neakceptují se v poslední době módní fotografie, na kterých chybí čelo a horní část hlavy.
- Kvalita: dostatečná kvalita, bez kostiček, nerozmazaný, bez vodotisků a vzorů, v reálných barvách.
- Zdroj: nelze užít fotografie z jiných průkazů. Bývají na nich vodotisky, bezpečnostní vzory a kvalita skenu je všeobecně špatná.
- Aktuálnost: fotka musí odrážet aktuální podobu držitele karty. Oktaván tedy nemůže využít snímek z nástupu do první třídy, stejně tak učitel nemůže využít svůj černobílý portrét z roku 1948.
Co dělat, když jsme do objednávky zadali špatné údaje?
V případě, že objednávky již byla vyrobena, je třeba zadat duplikát z důvodu chybného tisku, který stojí 50 Kč. Můžete také zažádat o zaplacení tohoto duplikátu z důvodu chybného tisku z benefitních bodů (v okénku, které se objeví po odeslání objednávky). Následně se Vám objednávka tohoto duplikátu nebude fakturována, ale systém Vám ji automaticky odečte z benefitních bodů.
K čemu jsou dobré papírové žádosti? Musíme je posílat do GTS?
Prosíme tedy o zaslání žádostí na naši adresu co nejdříve po uskutečnění objednávky.
Za jakých podmínek můžeme zažádat o vrácení licence?
O vrácení prosím zažádejte v co nejkratším termínu. Pokud o ni požádáte po více než měsíci, může být žádost zamítnuta.
Potřebujeme mít hotové průkazy již 1. září. Kdy je máme objednat?
Poslední termín pro dodání podkladů, aby byly průkazy do 1.9. vytištěny, je zhruba kolem 15. srpna.
Jaké je minimální velikost objednávky? Jak často můžu objednávat?
Přišla mi e-mailem žádost o potvrzení přijetí objednávky. Co mám dělat?
Je možné přes školní informační systémy objednávat také prodloužení platnosti a duplikáty?
Všechny ostatní požadavky, např.- prodloužení platnosti i duplikáty můžete rychle objednat přímo v NCDB.
Jak můžu z NCDB vymazat studenty, kteří již na škole nestudují?
Co dělat, když si student svou revalidační známku nevyzvedne?
POZOR: Známky lze vracet jen v omezené lhůtě po jejich dodání (nikoliv např. po půl roce). Již od objednání známky byl totiž průkaz platný a jeho držitel mohl využívat všech výhod s platným průkazem spojených.
Jak můžu začít vydávat známky komisním způsobem?
Jak probíhá vracení nevydaných známek ze skladu?
Upozorňujeme, že známky se starou platností je potřeba vrátit nejpozději do 10. července každého školního roku.
Jak často se fakturují vydané komisní známky?
Jaký je rozdíl mezi objednávkou známek do komise a na jméno?
1. Na jméno konkrétního držitele průkazu. Tento způsob je implicitní a původní. Spočívá v tom, že v NCDB vyberete držitele průkazů, kteří mají o prodloužení zájem a objednáte pro ně revalidační známky. Průkaz je platný hned po schválení Vaší objednávky. My Vám následně pošleme poštou zásilku s fakturou a s objednanými známkami, které nalepíte zájemcům na určené místo na kartě.
Výhodou tohoto způsobu je, že objednáváte vždy pouze známky, o které je zájem a které někdo zaplatil. Nevýhodou je pomalost tohoto systému, takže nelze reagovat na urgentní potřebu prodloužení platnosti.
2. Komisní objednávání funguje teprve od školního roku 2016/2017. Jeho smyslem je co nejrychlejší prodloužení platnosti a vydání revalidační známky zájemcům.
Vždy jednou za čas si přes NCDB objednáte odpovídající množství známek na sklad. Když přijde zájemce o prodloužení, můžete mu ihned známku vydat a v NCDB zaznamenat, že je jeho průkaz prodloužen. Fakturace za vydané známky probíhá souhrnně za námi určené časové období (zpravidla jeden měsíc).
Výhodou je možnost okamžitého prodloužení, nevýhodou určitý risk, jelikož za známky na svém skladě máte odpovědnost.
Pro jaké školy je bonusový systém určený?
Jaké jsou způsoby vyplacení bonusových bodů?
2. způsob – sponzorský dar pro školu na základě podepsané smlouvy o daru.
3. způsob – využití bodů pro proplacení objednávek. Nelze využít na nový průkaz ISIC a jeho prodloužení, ostatní požadavky je možné z bonusových bodů platit bez omezení.
Kdy mi přijdou peníze z bonusového systému?
Jak požádat o vyplacení bonusu?
Kolik bodů stojí ITIC, když chci k jeho nákupu využít bonusový systém?
Kde si můžu prohlédnout historii připsání a odepisování svých bonusových bodů?
Jak a kdy bonusové body exspirují?
Jaká bude platnost průkazu, který si objedná studentka před prázdninami (např. v květnu)?
Komu může být vydán ITIC?
Mezi pedagogické pracovníky počítáme i vychovatele, psychology, asistenty, trenéry apod. V případě nejasností nás kontaktujte, každý případ posoudíme individuálně.
Mají na průkazy ISIC a ITIC nárok i cizinci studující na českých školách?
Komu může být vydán ISIC Školák?
Jak dlouho průkazy platí?
K čemu slouží průkaz Alive?
Školám vydáváme dva typy průkazu Alive:
Alive student – ideální pro studenty, kteří nemají nárok na ISIC, především pro studenty dálkového či kombinovaného studia.
Alive zaměstnanec – určen pro zaměstnance školy, kteří nejsou pedagogickými pracovníky.
Cena a platnost ALIVE je stejná jako u průkazů ISIC a ITIC.
Kolik stojí průkazy, prodloužení platnosti a duplikáty?
Na SŠ stojí nový průkaz standardně 350 Kč, prodloužení jeho platnosti na další rok stojí 250 Kč, duplikát 100 Kč a duplikát z důvodu chybného zadání stojí 50 Kč.
Připočítává se k ceně průkazů a známek DPH?
Je prodlužování platnosti průkazů (revalidace) povinné?
Jak dlouho trvá výroba průkazů?
Začátek doby výroby karet počítáme až od chvíle, kdy dostaneme všechny podklady k objednávce, především použitelné fotografie v elektronickém formátu.
Co dělat, když objednám nový průkaz pro studenta, který nenastoupí do studia, odejde ze školy apod.?
Může student používat svůj ISIC i na VŠ, na kterou nastoupí po maturitě u nás?
Přestoupila k nám studentka z jiné školy, kde používala školní ISIC. Může ho používat i u nás? Můžeme prodloužit platnost jejího průkazu?
Komu může být vydán ISIC?
ISIC v ČR vydává průkazy pouze studentům českých škol – studenti studující na školách všech stupňů v zahraničí musí o vydání průkazu požádat v zemi studia.
Musíme platit za poštovné, když nám budete hotové průkazy posílat poštou?
Jaký typ duplikátu mám zadat? Kolik stojí?
1. Pokud držitel průkaz ztratí, je mu ukraden, nebo ho zničí, může si objednat duplikát za 100 Kč. V tomto případě prosím zadejte do NCDB volbu „duplikát z ostatních důvodů“.
2. Pokud uděláte chybu při objednávce (špatně napsané jméno, datum narození, prohozené fotografie apod.), jsme ochotni vyrobit duplikát za speciálně sníženou výrobní cenu 50 Kč. V tomto případě prosím zadejte do NCDB volbu „duplikát z důvodu pochybení zadavatele“.
3. V případě nefunkčního čipu v kartě vyrobíme duplikát zdarma. Prosím zadejte v NCDB možnost „duplikát z důvodu vadného čipu“.
Jak se objednávají duplikáty?
„DUPLICATE_CHIP“ – Duplikát kvůli vadnému čipu
„DUPLICATE_REPAIR“ – Duplikát ze zavinění na straně školy
„DUPLICATE_OTHER“ – Duplikát z ostatních důvodů
Nebo ručně přes průvodce (Nová objednávka – Typ duplikátu – Typ průkazu), kde vyberete ze seznamu ty držitele, kteří o duplikát žádají (kliknutím na zelené plus před jménem). Nezapomeňte po vybrání zájemců kliknout nahoře na „Přidat vybrané položky do objednávky“, čímž se položky přidají do objednávky.
Můžu objednat duplikát neplatného průkazu?
Pokud chcete zároveň s duplikátem objednat i prodloužení platnosti, je jednodušší objednat úplně nový průkaz. Při takové objednávce není nutné znova vyplňovat osobní údaje a nahrávat fotografii, stačí objednat nový průkaz a vybrat již existujícího držitele. V případě zájmu lze však fotografii samozřejmě aktualizovat.
Jaký typ čipu máme v kartě?
V případě, že nevíte, jaký typ čipu obsahují Vaše průkazy ISIC/ ITIC/ Alive, tak nás prosím kontaktujte, můžeme Vám tuto informaci okamžitě zjistit.
Na co všechno lze čip využít?
Chceme využívat čip – musíme instalovat nový systém nebo provádět nějaké změny v tom stávajícím?
Pokud máte jiný systém, např. na magnetické karty, případně na jiný typ čipu, jsme schopní Vám instalovat náš systém ISIC Port, který bude s průkazy plně kompatibilní. Podrobnosti najdete na webu systému ISIC Port.
Je možné načíst čísla čipů dodaných průkazů hromadně?
Nemáme žádný čipový systém, co máme dělat?
Jak se přihlásím do NCDB?
Co dělat, když zapomenu přihlašovací údaje do NCDB?
Co znamenají jednotlivé stavy objednávky?
Objednaná – Objednávka je kompletní a byla nám odeslaná k vytištění.
Ve výrobě – Karty se zrovna tisknou, bohužel už nejsou možné žádné změny.
Vyřízená – Karty byly vytištěny (známky přiřazeny) a čekají na fakturu.
Vyfakturovaná – K objednávce byla vystavena faktura, připravuje se odeslání.
Na cestě – Objednávka byla odeslána poštou na Vaši adresu; dodání je třeba potvrdit.
Předaná – Objednávka v pořádku došla; její přijetí bylo potvrzeno.
jQuery(document).ready(function() {
var $faqContainer = jQuery('#sf-6418bd561e845'), $faqTitleAnchor = $faqContainer.find('.superior-faq-title');
if( 1 && _sf_getHashtag() && 1 ) {
var hash = _sf_getHashtag(), $requestedFaqAnchor = $faqTitleAnchor.children('a[href="#'+hash+'"]:first');
if($requestedFaqAnchor.size() > 0) { jQuery(document).scrollTop($requestedFaqAnchor.offset().top);
$requestedFaqAnchor.parents('.superior-faq-item:first').children('.superior-faq-content').slideDown(500) .parent('.superior-faq-item').find('.superior-faq-icon').removeClass('fa-search-plus').addClass('fa-search-minus'); }
}
if($faqTitleAnchor.parents('.superior-effect-accordion').size() > 0) { $faqTitleAnchor.click(function(evt) {
var $this = jQuery(this), $faqContent = $this.parent().children('.superior-faq-content');
if(0) { evt.preventDefault(); } else { if( $faqContent.is(':visible') ) { var scrollV = jQuery(document).scrollTop(); location.hash = ''; jQuery(document).scrollTop(scrollV); evt.preventDefault(); } }
if(1) { $faqTitleAnchor.find('.superior-faq-icon').removeClass('fa-search-minus').addClass('fa-search-plus');
if( $faqContent.is(':hidden') ) { $this.find('.superior-faq-icon').removeClass('fa-search-plus').addClass('fa-search-minus'); } else { $this.find('.superior-faq-icon').removeClass('fa-search-minus').addClass('fa-search-plus'); }
}
$faqTitleAnchor.parent().children('.superior-faq-content').stop().slideUp(300);
if( $faqContent.is(':hidden') ) { $faqContent.slideDown(500); }
}); }
var targets = $faqTitleAnchor.find('.sf-tooltip'), target = false, tooltip = false, title = false;
targets.bind( 'mouseenter', function() { target = jQuery( this ); tip = target.attr( 'title' ); tooltip = jQuery( '
' );
if( !tip || tip == '' ) return false;
target.removeAttr( 'title' ); tooltip.css( 'opacity', 0 ) .html( tip ) .appendTo( 'body' );
var init_tooltip = function() { if( jQuery( window ).width() < tooltip.outerWidth() * 1.5 ) tooltip.css( 'max-width', jQuery( window ).width() / 2 ); else tooltip.css( 'max-width', 340 ); var pos_left = target.offset().left + ( target.outerWidth() / 2 ) - ( tooltip.outerWidth() / 2 ), pos_top = target.offset().top - tooltip.outerHeight() - 20; if( pos_left < 0 ) { pos_left = target.offset().left + target.outerWidth() / 2 - 20; tooltip.addClass( 'left' ); } else tooltip.removeClass( 'left' ); if( pos_left + tooltip.outerWidth() > jQuery( window ).width() ) { pos_left = target.offset().left - tooltip.outerWidth() + target.outerWidth() / 2 + 20; tooltip.addClass( 'right' ); } else tooltip.removeClass( 'right' );
if( pos_top < 0 ) { var pos_top = target.offset().top + target.outerHeight(); tooltip.addClass( 'top' ); } else tooltip.removeClass( 'top' ); tooltip.css( { left: pos_left, top: pos_top } ) .animate( { top: '+=10', opacity: 1 }, 50 ); }; init_tooltip(); jQuery( window ).resize( init_tooltip ); var remove_tooltip = function() { tooltip.animate( { top: '-=10', opacity: 0 }, 50, function() { jQuery( this ).remove(); }); target.attr( 'title', tip ); }; target.bind( 'mouseleave', remove_tooltip ); tooltip.bind( 'click', remove_tooltip ); }); }); function _sf_getHashtag(){ var url = location.href; hashtag = (url.indexOf('#faq') !== -1) ? decodeURI(url.substring(url.indexOf('#faq')+1,url.length)) : false; return hashtag; };