jQuery(document).ready(function() {
var faqs = [
{ label: "Jak využít bonusové body k úhradě objednávky?", slug: "jak-vyuzit-bonusove-body-k-uhrade-objednavky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-vyuzit-bonusove-body-k-uhrade-objednavky/", id: 'sfaq-'+16842 },
{ label: "Co je digitální revalidace?", slug: "co-je-digitalni-revalidace", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-je-digitalni-revalidace/", id: 'sfaq-'+16831 },
{ label: "Kdy musí Škola skartovat žádosti?", slug: "kdy-musi-skola-skartovat-zadosti", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kdy-musi-skola-skartovat-zadosti/", id: 'sfaq-'+16824 },
{ label: "Co je AliveID?", slug: "co-je-aliveid", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-je-aliveid/", id: 'sfaq-'+16801 },
{ label: "Jak a kdy bonusové body exspirují?", slug: "jak-a-kdy-bonusove-body-exspiruji", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-a-kdy-bonusove-body-exspiruji/", id: 'sfaq-'+13986 },
{ label: "Kde si můžu prohlédnout historii připsání a odepisování svých bonusových bodů?", slug: "kde-si-muzu-prohlednout-historii-pripsani-a-odepisovani-svych-bonusovych-bodu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kde-si-muzu-prohlednout-historii-pripsani-a-odepisovani-svych-bonusovych-bodu/", id: 'sfaq-'+13985 },
{ label: "Jak požádat o vyplacení bonusu?", slug: "jak-pozadat-o-vyplaceni-bonusu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-pozadat-o-vyplaceni-bonusu/", id: 'sfaq-'+13983 },
{ label: "Kdy mi přijdou peníze z bonusového systému?", slug: "kdy-mi-prijdou-penize-z-bonusoveho-systemu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kdy-mi-prijdou-penize-z-bonusoveho-systemu/", id: 'sfaq-'+13982 },
{ label: "Jaké jsou způsoby vyplacení bonusových bodů?", slug: "jake-jsou-zpusoby-vyplaceni-bonusovych-bodu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-jsou-zpusoby-vyplaceni-bonusovych-bodu/", id: 'sfaq-'+13981 },
{ label: "Pro jaké školy je bonusový systém určený?", slug: "pro-jake-skoly-je-bonusovy-system-urceny", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/pro-jake-skoly-je-bonusovy-system-urceny/", id: 'sfaq-'+13978 },
{ label: "Jaký je rozdíl mezi objednávkou známek do komise a na jméno?", slug: "jaky-je-rozdil-mezi-objednavkou-znamek-do-komise-a-na-jmeno", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaky-je-rozdil-mezi-objednavkou-znamek-do-komise-a-na-jmeno/", id: 'sfaq-'+13977 },
{ label: "Jak často se fakturují vydané komisní známky?", slug: "jak-casto-se-fakturuji-vydane-komisni-znamky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-casto-se-fakturuji-vydane-komisni-znamky/", id: 'sfaq-'+13976 },
{ label: "Jak probíhá vracení nevydaných známek ze skladu?", slug: "jak-probiha-vraceni-nevydanych-znamek-ze-skladu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-probiha-vraceni-nevydanych-znamek-ze-skladu/", id: 'sfaq-'+13975 },
{ label: "Musí se na průkaz lepit revalidační známka?", slug: "musi-se-na-prukaz-lepit-revalidacni-znamka", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kam-se-lepi-revalidacni-znamka-2/", id: 'sfaq-'+13972 },
{ label: "Přišla mi e-mailem žádost o potvrzení přijetí objednávky. Co mám dělat?", slug: "prisla-mi-e-mailem-zadost-o-potvrzeni-prijeti-objednavky-co-mam-delat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/prisla-mi-e-mailem-zadost-o-potvrzeni-prijeti-objednavky-co-mam-delat-2/", id: 'sfaq-'+13970 },
{ label: "Za jakých podmínek můžeme zažádat o vrácení licence?", slug: "za-jakych-podminek-muzeme-zazadat-o-vraceni-licence", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/za-jakych-podminek-muzeme-zazadat-o-vraceni-licence-2/", id: 'sfaq-'+13967 },
{ label: "Co dělat, když jsme do objednávky zadali špatné údaje?", slug: "co-delat-kdyz-jsme-do-objednavky-zadali-spatne-udaje", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-jsme-do-objednavky-zadali-spatne-udaje-2/", id: 'sfaq-'+13965 },
{ label: "Jak můžu co nejjednodušeji nahrát fotografie do objednávky?", slug: "jak-muzu-co-nejjednoduseji-nahrat-fotografie-do-objednavky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-muzu-co-nejjednoduseji-nahrat-fotografie-do-objednavky-2/", id: 'sfaq-'+13962 },
{ label: "Je možné objednat průkazy zasláním papírových žádostí/seznamu studentů na papíře?", slug: "je-mozne-objednat-prukazy-zaslanim-papirovych-zadosti-seznamu-studentu-na-papire", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-objednat-prukazy-zaslanim-papirovych-zadosti-seznamu-studentu-na-papire-2/", id: 'sfaq-'+13960 },
{ label: "Jak můžu z NCDB vymazat studenty, kteří již na škole nestudují?", slug: "jak-muzu-z-ncdb-vymazat-studenty-kteri-jiz-na-skole-nestuduji", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-muzu-z-ncdb-vymazat-studenty-kteri-jiz-na-skole-nestuduji/", id: 'sfaq-'+13958 },
{ label: "Na co všechno lze čip využít?", slug: "na-co-vsechno-lze-cip-vyuzit", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/na-co-vsechno-lze-cip-vyuzit-2/", id: 'sfaq-'+13949 },
{ label: "Jaký typ čipu máme v kartě?", slug: "jaky-typ-cipu-mame-v-karte", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaky-typ-cipu-mame-v-karte-2/", id: 'sfaq-'+13948 },
{ label: "Můžu objednat duplikát neplatného průkazu?", slug: "muzu-objednat-duplikat-neplatneho-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/muzu-objednat-duplikat-neplatneho-prukazu/", id: 'sfaq-'+13947 },
{ label: "Jak se objednávají duplikáty?", slug: "jak-se-objednavaji-duplikaty", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-se-objednavaji-duplikaty/", id: 'sfaq-'+13946 },
{ label: "Jaká bude platnost průkazu, který si objedná student/ka před prázdninami (např. v květnu)?", slug: "jaka-bude-platnost-prukazu-ktery-si-objedna-student-ka-pred-prazdninami-napr-v-kvetnu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaka-bude-platnost-prukazu-ktery-si-objedna-studentka-pred-prazdninami-napr-v-kvetnu/", id: 'sfaq-'+13943 },
{ label: "Přestoupil/a k nám student/ka z jiné školy, kde používal/a školní ISIC. Může ho používat i u nás? Můžeme prodloužit platnost jejího průkazu?", slug: "prestoupil-a-k-nam-student-ka-z-jine-skoly-kde-pouzival-a-skolni-isic-muze-ho-pouzivat-i-u-nas-muzeme-prodlouzit-platnost-jejiho-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/prestoupila-k-nam-studentka-z-jine-skoly-kde-pouzivala-skolni-isic-muze-ho-pouzivat-i-u-nas-muzeme-prodlouzit-platnost-jejiho-prukazu/", id: 'sfaq-'+13942 },
{ label: "Může student používat svůj ISIC i na VŠ, na kterou nastoupí po maturitě u nás?", slug: "muze-student-pouzivat-svuj-isic-i-na-vs-na-kterou-nastoupi-po-maturite-u-nas", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/muze-student-pouzivat-svuj-isic-i-na-vs-na-kterou-nastoupi-po-maturite-u-nas/", id: 'sfaq-'+13941 },
{ label: "Co dělat, když objednám nový průkaz pro studenta, který nenastoupí do studia, odejde ze školy apod.?", slug: "co-delat-kdyz-objednam-novy-prukaz-pro-studenta-ktery-nenastoupi-do-studia-odejde-ze-skoly-apod", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-objednam-novy-prukaz-pro-studenta-ktery-nenastoupi-do-studia-odejde-ze-skoly-apod/", id: 'sfaq-'+13940 },
{ label: "Je prodlužování platnosti průkazů (revalidace) povinné?", slug: "je-prodluzovani-platnosti-prukazu-revalidace-povinne", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-prodluzovani-platnosti-prukazu-revalidace-povinne/", id: 'sfaq-'+13938 },
{ label: "Kolik stojí průkazy, prodloužení platnosti a duplikáty?", slug: "kolik-stoji-prukazy-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kolik-stoji-prukazy-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty-2/", id: 'sfaq-'+13936 },
{ label: "K čemu slouží průkaz AliveID?", slug: "k-cemu-slouzi-prukaz-aliveid", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/k-cemu-slouzi-prukaz-alive/", id: 'sfaq-'+13935 },
{ label: "Jak dlouho průkazy platí?", slug: "jak-dlouho-prukazy-plati", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-dlouho-prukazy-plati-2/", id: 'sfaq-'+13934 },
{ label: "Mají na průkazy ISIC a ITIC nárok i cizinci studující na českých školách?", slug: "maji-na-prukazy-isic-a-itic-narok-i-cizinci-studujici-na-ceskych-skolach", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/maji-na-prukazy-isic-a-itic-narok-i-cizinci-studujici-na-ceskych-skolach/", id: 'sfaq-'+13932 },
{ label: "Komu může být vydán ITIC?", slug: "komu-muze-byt-vydan-itic", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/komu-muze-byt-vydan-itic-2/", id: 'sfaq-'+13931 },
{ label: "Komu může být vydán ISIC?", slug: "komu-muze-byt-vydan-isic", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/komu-muze-byt-vydan-isic/", id: 'sfaq-'+13930 },
{ label: "Musí se na průkaz lepit revalidační známka?", slug: "musi-se-na-prukaz-lepit-revalidacni-znamka", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kam-se-lepi-revalidacni-znamka/", id: 'sfaq-'+13924 },
{ label: "Je možné přes školní informační systémy objednávat také prodloužení platnosti a duplikáty?", slug: "je-mozne-pres-skolni-informacni-systemy-objednavat-take-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-pres-skolni-informacni-systemy-objednavat-take-prodlouzeni-platnosti-a-duplikaty/", id: 'sfaq-'+13923 },
{ label: "Jaká je minimální velikost objednávky? Jak často můžu objednávat?", slug: "jaka-je-minimalni-velikost-objednavky-jak-casto-muzu-objednavat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-je-minimalni-velikost-objednavky-jak-casto-muzu-objednavat/", id: 'sfaq-'+13921 },
{ label: "Potřebujeme mít hotové průkazy již 1. září. Kdy je máme objednat?", slug: "potrebujeme-mit-hotove-prukazy-jiz-1-zari-kdy-je-mame-objednat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/potrebujeme-mit-hotove-prukazy-jiz-1-zari-kdy-je-mame-objednat/", id: 'sfaq-'+13920 },
{ label: "Za jakých podmínek můžeme zažádat o vrácení licence?", slug: "za-jakych-podminek-muzeme-zazadat-o-vraceni-licence", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/za-jakych-podminek-muzeme-zazadat-o-vraceni-licence/", id: 'sfaq-'+13919 },
{ label: "Jak naložit s papírovými žádostmi o průkaz?", slug: "jak-nalozit-s-papirovymi-zadostmi-o-prukaz", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/k-cemu-jsou-dobre-papirove-zadosti-musime-je-posilat-do-gts/", id: 'sfaq-'+13918 },
{ label: "Co dělat, když jsme do objednávky zadali špatné údaje?", slug: "co-delat-kdyz-jsme-do-objednavky-zadali-spatne-udaje", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-jsme-do-objednavky-zadali-spatne-udaje/", id: 'sfaq-'+13917 },
{ label: "Jaké jsou požadavky na kvalitu, formát a velikost fotografií?", slug: "jake-jsou-pozadavky-na-kvalitu-format-a-velikost-fotografii", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-jsou-pozadavky-na-kvalitu-format-a-velikost-fotografii/", id: 'sfaq-'+13915 },
{ label: "Co dělat při změně jména držitele průkazu?", slug: "co-delat-pri-zmene-jmena-drzitele-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-pri-zmene-jmena-drzitele-prukazu/", id: 'sfaq-'+13914 },
{ label: "Jak můžu co nejjednodušeji nahrát fotografie do objednávky?", slug: "jak-muzu-co-nejjednoduseji-nahrat-fotografie-do-objednavky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-muzu-co-nejjednoduseji-nahrat-fotografie-do-objednavky/", id: 'sfaq-'+13913 },
{ label: "Kde mám vzít fotografie zájemců o průkazy?", slug: "kde-mam-vzit-fotografie-zajemcu-o-prukazy", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kde-mam-vzit-fotografie-zajemcu-o-prukazy/", id: 'sfaq-'+13912 },
{ label: "Je možné objednat průkazy zasláním papírových žádostí/seznamu žáků na papíře?", slug: "je-mozne-objednat-prukazy-zaslanim-papirovych-zadosti-seznamu-zaku-na-papire", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-objednat-prukazy-zaslanim-papirovych-zadosti-seznamu-studentu-na-papire/", id: 'sfaq-'+13911 },
{ label: "Jak se objednávají nové průkazy?", slug: "jak-se-objednavaji-nove-prukazy", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-se-objednavaji-nove-prukazy/", id: 'sfaq-'+13910 },
{ label: "Jak můžu z NCDB vymazat žáky, kteří již na škole nestudují?", slug: "jak-muzu-z-ncdb-vymazat-zaky-kteri-jiz-na-skole-nestuduji", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-muzu-z-ncdb-vymazat-zaky-kteri-jiz-na-skole-nestuduji/", id: 'sfaq-'+13909 },
{ label: "Co znamenají jednotlivé stavy objednávky?", slug: "co-znamenaji-jednotlive-stavy-objednavky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-znamenaji-jednotlive-stavy-objednavky/", id: 'sfaq-'+13908 },
{ label: "Co dělat, když zapomenu přihlašovací údaje do NCDB?", slug: "co-delat-kdyz-zapomenu-prihlasovaci-udaje-do-ncdb", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-zapomenu-prihlasovaci-udaje-do-ncdb/", id: 'sfaq-'+13907 },
{ label: "Jak se přihlásím do objednávkového systému NCDB?", slug: "jak-se-prihlasim-do-objednavkoveho-systemu-ncdb", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-se-prihlasim-do-ncdb/", id: 'sfaq-'+13906 },
{ label: "Nemáme žádný čipový systém, co máme dělat?", slug: "nemame-zadny-cipovy-system-co-mame-delat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/nemame-zadny-cipovy-system-co-mame-delat/", id: 'sfaq-'+13905 },
{ label: "Je možné načíst čísla čipů dodaných průkazů hromadně?", slug: "je-mozne-nacist-cisla-cipu-dodanych-prukazu-hromadne", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/je-mozne-nacist-cisla-cipu-dodanych-prukazu-hromadne/", id: 'sfaq-'+13904 },
{ label: "Chceme využívat čip – musíme instalovat nový systém nebo provádět nějaké změny v tom stávajícím?", slug: "chceme-vyuzivat-cip-musime-instalovat-novy-system-nebo-provadet-nejake-zmeny-v-tom-stavajicim", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/chceme-vyuzivat-cip-musime-instalovat-novy-system-nebo-provadet-nejake-zmeny-v-tom-stavajicim/", id: 'sfaq-'+13903 },
{ label: "Na co všechno lze čip využít?", slug: "na-co-vsechno-lze-cip-vyuzit", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/na-co-vsechno-lze-cip-vyuzit/", id: 'sfaq-'+13902 },
{ label: "Jaký typ čipu máme v kartě?", slug: "jaky-typ-cipu-mame-v-karte", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaky-typ-cipu-mame-v-karte/", id: 'sfaq-'+13901 },
{ label: "Jaký typ duplikátu mám zadat? Kolik stojí?", slug: "jaky-typ-duplikatu-mam-zadat-kolik-stoji", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaky-typ-duplikatu-mam-zadat-kolik-stoji/", id: 'sfaq-'+13900 },
{ label: "Musíme platit za poštovné, když nám budete hotové průkazy posílat poštou?", slug: "musime-platit-za-postovne-kdyz-nam-budete-hotove-prukazy-posilat-postou", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/musime-platit-za-postovne-kdyz-nam-budete-hotove-prukazy-posilat-postou/", id: 'sfaq-'+13899 },
{ label: "Jaká bude platnost průkazu, který si objedná žák před prázdninami (např. v květnu)?", slug: "jaka-bude-platnost-prukazu-ktery-si-objedna-zak-pred-prazdninami-napr-v-kvetnu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaka-bude-platnost-prukazu-ktery-si-objedna-zak-pred-prazdninami-napr-v-kvetnu/", id: 'sfaq-'+13898 },
{ label: "Přestoupil/a k nám žák/žákyně z jiné školy, kde používal/a školní ISIC. Může ho používat i u nás?", slug: "prestoupil-a-k-nam-zak-zakyne-z-jine-skoly-kde-pouzival-a-skolni-isic-muze-ho-pouzivat-i-u-nas", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/prestoupila-k-nam-zakyne-z-jine-skoly-kde-pouzivala-skolni-isic-muze-ho-pouzivat-i-u-nas-muzeme-prodlouzit-platnost-jejiho-prukazu/", id: 'sfaq-'+13897 },
{ label: "Může žák používat svůj ISIC Školák i na SŠ, na kterou nastoupí po základní škole?", slug: "muze-zak-pouzivat-svuj-isic-skolak-i-na-ss-na-kterou-nastoupi-po-zakladni-skole", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/muze-zak-pouzivat-svuj-isic-skolak-i-na-ss-na-kterou-nastoupi-po-zakladni-skole/", id: 'sfaq-'+13896 },
{ label: "Co dělat, když objednám nový průkaz pro žáka, který nenastoupí do školy, odstěhuje se apod.?", slug: "co-delat-kdyz-objednam-novy-prukaz-pro-zaka-ktery-nenastoupi-do-skoly-odstehuje-se-apod", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-delat-kdyz-objednam-novy-prukaz-pro-zaka-ktery-nenastoupi-do-skoly-odstehuje-se-apod/", id: 'sfaq-'+13895 },
{ label: "Jak dlouho trvá výroba průkazů?", slug: "jak-dlouho-trva-vyroba-prukazu", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-dlouho-trva-vyroba-prukazu/", id: 'sfaq-'+13894 },
{ label: "Připočítává se k ceně průkazů a známek DPH?", slug: "pripocitava-se-k-cene-prukazu-a-znamek-dph", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/pripocitava-se-k-cene-prukazu-a-znamek-dph/", id: 'sfaq-'+13893 },
{ label: "Jaké jsou ceny průkazů a dalších požadavků?", slug: "jake-jsou-ceny-prukazu-a-dalsich-pozadavku", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jake-jsou-ceny-prukazu-a-dalsich-pozadavku/", id: 'sfaq-'+13892 },
{ label: "Co je průkaz AliveID zaměstnanec?", slug: "co-je-prukaz-aliveid-zamestnanec", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/k-cemu-slouzi-prukaz-alive-zamestnanec/", id: 'sfaq-'+13891 },
{ label: "Jak dlouho průkazy platí?", slug: "jak-dlouho-prukazy-plati", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jak-dlouho-prukazy-plati/", id: 'sfaq-'+13890 },
{ label: "Komu může být vydán ITIC?", slug: "komu-muze-byt-vydan-itic", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/komu-muze-byt-vydan-itic/", id: 'sfaq-'+13889 },
{ label: "Komu může být vydán ISIC Školák?", slug: "komu-muze-byt-vydan-isic-skolak", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/komu-muze-byt-vydan-isic-skolak/", id: 'sfaq-'+13888 },
{ label: "Musíme objednávat průkazy pro všechny studenty / žáky?", slug: "musime-objednavat-prukazy-pro-vsechny-studenty-zaky", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/musime-objednavat-prukazy-pro-vsechny-studenty-zaky/", id: 'sfaq-'+13881 },
{ label: "Kdy se můžeme do projektu přidat?", slug: "kdy-se-muzeme-do-projektu-pridat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/kdy-se-muzeme-do-projektu-pridat-2/", id: 'sfaq-'+13880 },
{ label: "Jaká škola se může účastnit projektu ISIC školám?", slug: "jaka-skola-se-muze-ucastnit-projektu-isic-skolam", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/jaka-skola-se-muze-ucastnit-projektu-isic-skolam/", id: 'sfaq-'+13879 },
{ label: "Bude nás vstup do projektu něco stát?", slug: "bude-nas-vstup-do-projektu-neco-stat", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/bude-nas-vstup-do-projektu-neco-stat-2/", id: 'sfaq-'+13878 },
{ label: "Co musíme udělat pro zapojení do ISIC školám?", slug: "co-musime-udelat-pro-zapojeni-do-isic-skolam", permalink: "https://www.isicskolam.cz/faq/co-musime-udelat-pro-zapojeni-do-isic-skolam-2/", id: 'sfaq-'+13877 },
];
$resultsContainer = jQuery('
'); $resultsContainer.appendTo("body");
jQuery('#sf-search-675679966f70e').smartAutoComplete({ resultsContainer: $resultsContainer, alignResultsContainer: true, resultElement: 'div', resultFormatter: function(r){ return ("
"); }, source: faqs, typeAhead: true, filter: function(term, source){
var filtered_and_sorted_list = jQuery.map(source, function(item) {
var score = item.label.toLowerCase().score(term.toLowerCase());
if(score > 0) { return { 'name': item.label, 'value': score } }
}).sort(function(a, b){ return b.value - a.value });
return jQuery.map(filtered_and_sorted_list, function(item){ return item.name; }); } }) .on('itemSelect', function(evt, item) {
for(var i=0; i < faqs.length; ++i) { var faq = faqs[i]; var decodedLabel = jQuery('').html(faq.label).text(); if(decodedLabel == item.innerHTML) {
//browse to faq if(0) { window.open(faq.permalink, '_self'); return; }
//animate to anchor and show content var $requestedFaqAnchor = jQuery('[href="#faq/'+faq.slug+'"]:first'), subtract_scrolling = parseInt(0); jQuery('html, body').animate({scrollTop: $requestedFaqAnchor.offset().top-subtract_scrolling}, 300); setTimeout(function() { $requestedFaqAnchor.parent('.superior-faq-title').click(); }, 300);
break; } }
jQuery(this).trigger('lostFocus'); this.value = '';
evt.preventDefault();
});
});
FAQ SŠ
Je prodlužování platnosti průkazů (revalidace) povinné?
Kde mám vzít fotografie zájemců o průkazy?
Setkáváme se s těmito variantami:
- Vyfotit žáky. Pro účely výroby průkazů postačí fotografie vyfocená digitálním fotoaparátem nebo mobilním telefonem.
- Naskenovat donesené papírové fotografie do formátu jpg. Kvalita výsledných fotek však nebývá příliš dobrá, některé fotografie vracíme z důvodu nevhodnosti k tisku na karty.
- Požádat rodiče žáků o zaslání fotky v elektronické podobě. Je třeba zachovat základní požadavky na formát, viz následující otázka „kvalita fotografií“.
Všechny fotografie procházejí před tiskem úpravou, kde si je upravíme do správného formátu.
Pokud využíváte exportní modul pro ISIC ve školním systému, doporučuji fotografie nejdříve nahrát do systému a poté hromadně exportovat. Samozřejmě je ale možné fotky nahrát do NCDB i dodatečně.
Co dělat při změně jména držitele průkazu?
Duplikát bude vyroben s již aktualizovanými údaji.
Jaké jsou požadavky na kvalitu, formát a velikost fotografií?
- Velikost: minimálně 450px na šířku, doporučená celková velikost minimálně 20 Kb. Správný poměr stran upravíme sami.
- Rozvrh: barevná pasová fotografie, ze snímku rozeznatelný nezakrytý obličej, za ním neutrální pozadí. Obličej musí být kompletní včetně vrchní části hlavy, neakceptují se v poslední době módní fotografie, na kterých chybí čelo a horní část hlavy.
- Kvalita: dostatečná kvalita, bez kostiček, nerozmazaný, bez vodotisků a vzorů, v reálných barvách.
- Zdroj: nelze užít fotografie z jiných průkazů. Bývají na nich vodotisky, bezpečnostní vzory a kvalita skenu je všeobecně špatná.
- Aktuálnost: fotka musí odrážet aktuální podobu držitele karty. Oktaván tedy nemůže využít snímek z nástupu do první třídy, stejně tak učitel nemůže využít svůj černobílý portrét z roku 1948.
Jak naložit s papírovými žádostmi o průkaz?
Vyplněná žádost o Průkaz obsahuje osobní údaje a Škola je povinna k žádostem přistupovat dle interních technických a organizačních opatření (např. směrnice) a to tak, aby to bylo v souladu s GDPR (Nařízení o ochraně osobních údajů).
Archivované žádosti by měly být uloženy v archivu/trezoru či na jiném bezpečném místě, které je uzamykatelné a přístup k němu mají pouze oprávněné osoby Školy. Během zpracování žádostí tzn. před archivací je možné dočasně žádosti uložit do zamykatelné skříňky, stolu apod., ale vždy v zařízení Školy.
Pozor, vyplněné žádosti by neměly být ukládány na veřejně dostupném místě (např. psací stůl zaměstnance Školy, poličky ve sborovně aj.) dostupné neoprávněným osobám.
Potřebujeme mít hotové průkazy již 1. září. Kdy je máme objednat?
Poslední termín pro dodání podkladů, aby byly průkazy do 1.9. vytištěny, je vždy zhruba kolem 15. srpna.
Jaká je minimální velikost objednávky? Jak často můžu objednávat?
Je možné přes školní informační systémy objednávat také prodloužení platnosti a duplikáty?
Všechny ostatní požadavky, např.- prodloužení platnosti i duplikáty můžete rychle objednat přímo v objednávkovém systému NCDB.
Je možné objednat průkazy zasláním papírových žádostí/seznamu studentů na papíře?
Jak můžu co nejjednodušeji nahrát fotografie do objednávky?
- Ideální variantou je nahrání fotografií přímo do školní agendy (Bakaláři, Škola OnLine, Edookit, EduPage,..) a poté hromadně exportovat do objednávkového systému NCDB.
- Pokud nahráváte objednávku pomocí XLS tabulky, vyplňte jména fotografií do posledního sloupce včetně přípony .jpg a samotné fotky zabalte do souboru ZIP. Oba soubory poté nahrajte do NCDB.
- Pokud jste již vytvořili v NCDB objednávku, ale chybí v ní fotky, pak kliknete u každé položky na ikonu fotoaparátu na konci řádku a pomocí tlačítka „Vybrat“ vyberete fotografii.
Co dělat, když jsme do objednávky zadali špatné údaje?
V případě, že byl průkaz již vyroben, je třeba zadat novou objednávku na „Duplikát z důvodu pochybení zadavatele“, který stojí 50 Kč. Před samotnou objednávkou je třeba opět v systému upravit chybné údaje.
Můžete také zažádat o zaplacení tohoto duplikátu z důvodu chybného tisku z benefitních bodů (v okénku, které se objeví po odeslání objednávky). Následně Vám objednávka tohoto duplikátu nebude fakturována, ale systém Vám ji automaticky odečte z benefitních bodů.
Za jakých podmínek můžeme zažádat o vrácení licence?
O vrácení prosím zažádejte v co nejkratším termínu. Pokud o ni požádáte po více než měsíci, může být žádost zamítnuta.
Přišla mi e-mailem žádost o potvrzení přijetí objednávky. Co mám dělat?
- Na úvodní stránce NCDB vidíte nahoře žlutě podbarvenou notifikaci, kde stačí kliknout na tlačítko „potvrdit“.
- Objednávku můžete potvrdit v detailu příslušné objednávky.
Kdy musí Škola skartovat žádosti?
Jak se objednávají nové průkazy?
Musí se na průkaz lepit revalidační známka?
Fyzická revalidační známka se v případě potřeby vylepuje na průkazy do levého dolního rohu na zadní stranu karty.
Jak probíhá vracení nevydaných známek ze skladu?
Upozorňujeme, že známky se starou platností je potřeba vrátit nejpozději do 10. července každého školního roku.
Jak často se fakturují vydané komisní známky?
Jaký je rozdíl mezi objednávkou známek do komise a na jméno?
1. Na jméno konkrétního držitele průkazu. Tento způsob je implicitní a původní. Spočívá v tom, že v NCDB vyberete držitele průkazů, kteří mají o prodloužení zájem a objednáte pro ně revalidační známky. Průkaz je platný hned po schválení Vaší objednávky. My Vám následně pošleme poštou zásilku s fakturou a s objednanými známkami, které nalepíte zájemcům na určené místo na kartě.
Výhodou tohoto způsobu je, že objednáváte vždy pouze známky, o které je zájem a které někdo zaplatil. Nevýhodou je pomalost tohoto systému, takže nelze reagovat na urgentní potřebu prodloužení platnosti.
2. Komisní objednávání funguje teprve od školního roku 2016/2017. Jeho smyslem je co nejrychlejší prodloužení platnosti a vydání revalidační známky zájemcům.
Vždy jednou za čas si přes NCDB objednáte odpovídající množství známek na sklad. Když přijde zájemce o prodloužení, můžete mu ihned známku vydat a v NCDB zaznamenat, že je jeho průkaz prodloužen. Fakturace za vydané známky probíhá souhrnně za námi určené časové období (zpravidla jeden měsíc).
Výhodou je možnost okamžitého prodloužení, nevýhodou určitý risk, jelikož za známky na svém skladě máte odpovědnost.
Co je digitální revalidace?
Pro jaké školy je bonusový systém určený?
Jaké jsou způsoby vyplacení bonusových bodů?
- 1. způsob – využití bodů pro proplacení objednávek. Nelze využít na nový průkaz ISIC a jeho prodloužení, ostatní požadavky je možné z bonusových bodů platit bez omezení.
- 2. způsob – sponzorský dar pro školu na základě podepsané smlouvy o daru.
- 3. způsob – DPP na konkrétní osobu. Odměnu vyplácíme přímo na účet žadatele.
Kdy mi přijdou peníze z bonusového systému?
- Bonusové body, o které je požádáno prostřednictvím darovací smlouvy vyplácíme průběžně, jakmile obdržíme podepsanou darovací smlouvu ze strany školy.
- Odměny pro kontaktní osoby prostřednictvím DPP vyplácíme vždy jednou za měsíc. Ke konci měsíce podklady uzavřeme a výplata přichází obvykle v prvním týdnu měsíce následujícího. Odměna bude vyplacena za předpokladu, že jsme od Vás obdrželi podepsanou platnou dohodu o provedení práce.
Jak požádat o vyplacení bonusu?
Kde si můžu prohlédnout historii připsání a odepisování svých bonusových bodů?
Jak a kdy bonusové body exspirují?
Jak využít bonusové body k úhradě objednávky?
Musíme platit za poštovné, když nám budete hotové průkazy posílat poštou?
Co je AliveID?
Připočítává se k ceně průkazů a známek DPH?
Jak dlouho trvá výroba průkazů?
Začátek doby výroby karet počítáme až od chvíle, kdy dostaneme všechny podklady k objednávce, především použitelné fotografie v elektronickém formátu.
Co dělat, když objednám nový průkaz pro žáka, který nenastoupí do školy, odstěhuje se apod.?
Komu může být vydán ISIC?
ISIC v ČR vydává průkazy pouze studentům českých škol – studenti studující na školách všech stupňů v zahraničí musí o vydání průkazu požádat v zemi studia.
Komu může být vydán ITIC?
Mezi pedagogické pracovníky počítáme i vychovatele, psychology, asistenty, trenéry apod. V případě nejasností nás kontaktujte, každý případ posoudíme individuálně.
Mají na průkazy ISIC a ITIC nárok i cizinci studující na českých školách?
Jak dlouho průkazy platí?
K čemu slouží průkaz AliveID?
Školám vydáváme dva typy průkazu AliveID:
- AliveID student – ideální pro studenty, kteří nemají nárok na ISIC, především pro studenty dálkového či kombinovaného studia.
- AliveID zaměstnanec – určen pro zaměstnance školy, kteří nejsou pedagogickými pracovníky.
Cena a platnost průkazů AliveID je stejná jako u průkazů ISIC a ITIC.
Kolik stojí průkazy, prodloužení platnosti a duplikáty?
Běžná cena průkazů v individuální (mimoškolní) distribuci je 500 Kč.
Co dělat, když objednám nový průkaz pro studenta, který nenastoupí do studia, odejde ze školy apod.?
Může student používat svůj ISIC i na VŠ, na kterou nastoupí po maturitě u nás?
Přestoupil/a k nám student/ka z jiné školy, kde používal/a školní ISIC. Může ho používat i u nás? Můžeme prodloužit platnost jejího průkazu?
Jaká bude platnost průkazu, který si objedná student/ka před prázdninami (např. v květnu)?
Co je průkaz AliveID zaměstnanec?
Průkaz AliveID zaměstnanec nahrazuje průkazy ALIVE zaměstnanec.
Jaký typ duplikátu mám zadat? Kolik stojí?
- Pokud držitel průkaz ztratí, je mu ukraden, nebo ho zničí, může si objednat duplikát průkazu ISIC Školák za 100 Kč, případně duplikát průkazu ITIC nebo AliveID zaměstnanec za 350 Kč. V tomto případě prosím zadejte do NCDB volbu „duplikát z ostatních důvodů“.
- Pokud uděláte chybu při objednávce (špatně napsané jméno, datum narození, prohozené fotografie apod.), jsme ochotni vyrobit duplikát za speciálně sníženou výrobní cenu 50 Kč. V tomto případě prosím zadejte do NCDB volbu „duplikát z důvodu pochybení zadavatele“.
- V případě nefunkčního čipu v kartě vyrobíme duplikát zdarma. Prosím zadejte v NCDB možnost „duplikát z důvodu vadného čipu“.
Jak se objednávají duplikáty?
buď hromadně pomocí XLS tabulky, ve které vyplníte ve sloupci „Typ požadavku“ jednu z následujících možností:
- „DUPLICATE_CHIP“ – Duplikát kvůli vadnému čipu
- „DUPLICATE_REPAIR“ – Duplikát ze zavinění na straně školy
- „DUPLICATE_OTHER“ – Duplikát z ostatních důvodů
nebo ručně přes průvodce (Nová objednávka – Typ duplikátu – Typ průkazu), kde vyberete ze seznamu ty držitele, kteří o duplikát žádají (kliknutím na zelené plus před jménem). Nezapomeňte po vybrání zájemců kliknout nahoře na „Přidat vybrané položky do objednávky“, čímž se položky přidají do objednávky.
Můžu objednat duplikát neplatného průkazu?
Pokud chcete zároveň s duplikátem objednat i prodloužení platnosti, je jednodušší objednat úplně nový průkaz. Při takové objednávce není nutné znova vyplňovat osobní údaje a nahrávat fotografii, stačí objednat nový průkaz a vybrat již existujícího držitele. V případě zájmu lze však fotografii samozřejmě aktualizovat.
Chceme využívat čip – musíme instalovat nový systém nebo provádět nějaké změny v tom stávajícím?
Pokud máte jiný systém, např. na magnetické karty, případně na jiný typ čipu, jsme schopni vám na míru navrhnout a instalovat náš systém ISIC Port, který bude s průkazy plně kompatibilní.
Podrobnosti najdete na webu systému ISIC Port.
Je možné načíst čísla čipů dodaných průkazů hromadně?
Nemáme žádný čipový systém, co máme dělat?
Jaký typ čipu máme v kartě?
V případě, že nevíte, jaký typ čipu obsahují Vaše průkazy ISIC/ITIC/AliveID, neváhejte nás kontaktovat, pomůžeme Vám tuto informaci okamžitě zjistit.
Na co všechno lze čip využít?
Jak se přihlásím do objednávkového systému NCDB?
Pro přihlášení využijte stránku www.isic.cz/objednavky. Zde se přihlásíte pomocí uživatelského jména a hesla – pozor, systém rozlišuje velká a malá písmena.
Co dělat, když zapomenu přihlašovací údaje do NCDB?
Co znamenají jednotlivé stavy objednávky?
- Rozpracovaná – Objednávka byla vytvořena a čeká na odeslání z vaší strany. Objednávku můžete stále upravit.
- Objednaná – Objednávka je kompletní a byla nám odeslána k vytištění. Objednávku již nelze z vaší strany upravit.
- Ve výrobě – Karty se právě tisknou, bohužel již není možné provádět žádné změny.
- Vyřízená – Karty byly vytištěny (průkazy prodlouženy) a čeká se na vystavení faktury.
- Vyfakturovaná – K objednávce byla vystavena faktura, připravuje se odeslání.
- Na cestě – Objednávka byla odeslána poštou na adresu školy; doručení je třeba potvrdit.
- Předaná – Objednávka byla v pořádku doručena; její přijetí bylo potvrzeno.
Jak můžu z NCDB vymazat studenty, kteří již na škole nestudují?
jQuery(document).ready(function() {
var $faqContainer = jQuery('#sf-67567996778d5'), $faqTitleAnchor = $faqContainer.find('.superior-faq-title');
if( 1 && _sf_getHashtag() && 1 ) {
var hash = _sf_getHashtag(), $requestedFaqAnchor = $faqTitleAnchor.children('a[href="#'+hash+'"]:first');
if($requestedFaqAnchor.size() > 0) { jQuery(document).scrollTop($requestedFaqAnchor.offset().top);
$requestedFaqAnchor.parents('.superior-faq-item:first').children('.superior-faq-content').slideDown(500) .parent('.superior-faq-item').find('.superior-faq-icon').removeClass('fa-search-plus').addClass('fa-search-minus'); }
}
if($faqTitleAnchor.parents('.superior-effect-accordion').size() > 0) { $faqTitleAnchor.click(function(evt) {
var $this = jQuery(this), $faqContent = $this.parent().children('.superior-faq-content');
if(0) { evt.preventDefault(); } else { if( $faqContent.is(':visible') ) { var scrollV = jQuery(document).scrollTop(); location.hash = ''; jQuery(document).scrollTop(scrollV); evt.preventDefault(); } }
if(1) { $faqTitleAnchor.find('.superior-faq-icon').removeClass('fa-search-minus').addClass('fa-search-plus');
if( $faqContent.is(':hidden') ) { $this.find('.superior-faq-icon').removeClass('fa-search-plus').addClass('fa-search-minus'); } else { $this.find('.superior-faq-icon').removeClass('fa-search-minus').addClass('fa-search-plus'); }
}
$faqTitleAnchor.parent().children('.superior-faq-content').stop().slideUp(300);
if( $faqContent.is(':hidden') ) { $faqContent.slideDown(500); }
}); }
var targets = $faqTitleAnchor.find('.sf-tooltip'), target = false, tooltip = false, title = false;
targets.bind( 'mouseenter', function() { target = jQuery( this ); tip = target.attr( 'title' ); tooltip = jQuery( '
' );
if( !tip || tip == '' ) return false;
target.removeAttr( 'title' ); tooltip.css( 'opacity', 0 ) .html( tip ) .appendTo( 'body' );
var init_tooltip = function() { if( jQuery( window ).width() < tooltip.outerWidth() * 1.5 ) tooltip.css( 'max-width', jQuery( window ).width() / 2 ); else tooltip.css( 'max-width', 340 ); var pos_left = target.offset().left + ( target.outerWidth() / 2 ) - ( tooltip.outerWidth() / 2 ), pos_top = target.offset().top - tooltip.outerHeight() - 20; if( pos_left < 0 ) { pos_left = target.offset().left + target.outerWidth() / 2 - 20; tooltip.addClass( 'left' ); } else tooltip.removeClass( 'left' ); if( pos_left + tooltip.outerWidth() > jQuery( window ).width() ) { pos_left = target.offset().left - tooltip.outerWidth() + target.outerWidth() / 2 + 20; tooltip.addClass( 'right' ); } else tooltip.removeClass( 'right' );
if( pos_top < 0 ) { var pos_top = target.offset().top + target.outerHeight(); tooltip.addClass( 'top' ); } else tooltip.removeClass( 'top' ); tooltip.css( { left: pos_left, top: pos_top } ) .animate( { top: '+=10', opacity: 1 }, 50 ); }; init_tooltip(); jQuery( window ).resize( init_tooltip ); var remove_tooltip = function() { tooltip.animate( { top: '-=10', opacity: 0 }, 50, function() { jQuery( this ).remove(); }); target.attr( 'title', tip ); }; target.bind( 'mouseleave', remove_tooltip ); tooltip.bind( 'click', remove_tooltip ); }); }); function _sf_getHashtag(){ var url = location.href; hashtag = (url.indexOf('#faq') !== -1) ? decodeURI(url.substring(url.indexOf('#faq')+1,url.length)) : false; return hashtag; };